18/3/11

C.E.NOIA VETERANS 5 - Mollet B 4

Acaba el partit.
Després de rebre en els minuts finals una falta directa en contra que entra plorant per sobra del Delmo picant al travesser i significa el 4-4, i una pèrdua absurda de pilota d’en Pepe Busquets que posa el marcador a pocs segons del final amb el definitiu 5 a 4, i quan el partit s’ha desenvolupat amb absoluta normalitat (amb una part per a cada equip), un jugador rival amb to desafiant i al més pur estil Gadaffí em crida:
A VEURE QUÈ POSSARÀS ARA AL BLOG? Jo grollerament li responc: el que em surti dels collons!. Doncs això: E-L-Q-U-E-E-M-S-U-R-T-I-D-E-L-S-C-O-L-L-O-N-S

3 comentaris:

Toni Soriano. GIrona C.H ha dit...

I tant que pots escriure el que et surti dels collons. Sobretot si està ben escrit,amb bon gust i sempre respectuos.
MIKI, NO FOTIS CAS I CONTINUA

cesc ha dit...

Perquè ens tens tanta manía.???..i t'ho dic en nom meu, no dels meus companys donat que aquesta any nomès he jugat dos partits-i un contra vosaltres..(ja soc un ex).

A mi m'agradava enfrontarme al St.Josep abans i Mollet ara, ia les finals...

Oriol ha dit...

Em sembla que últimament hi ha massa tensió en els partits de veterans i algú s'oblida de perque juguem. Calma i bons aliments és el que fa falta.